آموزش کامل نحوه خروج از اکانت کالاف دیوتی موبایل

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که پس از خرید سی پی کالاف از سایت های خرید جم و سی پی مثل pgemshop.com و بازی کردن آن حالا قصد دارید از حساب کاربری خود خارج شوید اما نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، نگران نباشید. ما در این مطلب قصد داریم به این سوال که چگونه از Call of Duty Mobile خارج شویم؟ پاسخ دهیم. با ما همراه باشید تا به صورت کامل این موضوع را به شما آموزش دهیم.

نحوه خروج از اکانت کالاف دیوتی موبایل

خروج از اکانت کالاف دیوتی یک کار بسیار ساده و راحت است و هیچ دردسری ندارد. برای خروج از این اکانت شما باید به صفحه اصلی بازی در وبسایت اکتیویژن بروید. سپس روی گزینه سه خطی که در سمت راست بالای وب سایت قرار دارد، کلیک کنید. صفحه جداگانه ای برای شما باز می شود که در آن گزینه تنظیمات وجود دارد. روی این قسمت هم کلیک کنید و به برگه حقوقی و حریم خصوصی بروید. در این قسمت گزیه خروج از اکانت کالاف دیوتی در قسمت پایین سمت راست وجود دارد که می توانید روی آن کلیک کنید. با انتخاب این گزینه می توانید از حساب کاربری خود خارج شوید و بعد ها دوباره آن را راه اندازی کنید.

آموزش کامل نحوه خروج از اکانت کالاف دیوتی موبایل - تصویر 2

مشکلاتی که ممکن است هنگام خروج از اکانت با آن روبرو شوید!

ممکن است هنگام خروج از اکانت کالاف دیوتی موبایلی با خطایی روبرو شوید و این کار انجام نشود. در صورت ایجاد خطا این احتمال وجود دارد که در بازی کالاف شما مشکلی پیش آمده باشد و این مشکل مانع از خروج شما از حساب کاربری شود. خروج از سیستم و مجددا ورود به آن به صورت متوالی و مکرر ممکن است هشدار ایجاد کند و اجازه ورود و خروج را به شما ندهد. اگر در ورود به سیستم دچار مشکل شدید، می توانید بازی را دوباره نصب کنید یا با پشتیبانی شرکت اکتیویژن تماس بگیرید. گاهی هم ممکن است خطای ایجاد شده به دلیل اتصال ضعیف اینترنت باشد. بنابراین قبل از اقدام به خروج از اکانت کالاف، مطمئن شوید اتصال اینترنت با سیگنال بالا برقرار است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

نظر شما