پایان تلخ شنا در استخر ذخیره آب/ ۲ جوان در اسلامآباد مغان جان باختند
دو جوان بر اثر غرقشدگی در یک محل ذخیره آب در حوالی قشلاق حاجآقا قلی عبدل از توابع بخش اسلامآباد مغان شهرستان پارسآباد جان خود را از دست دادند.
عصر روز گذشته ساعت 19:30، حادثهای تلخ در بخش اسلامآباد مغان شهرستان پارسآباد رخ داد که در پی آن دو پسر جوان بر اثر غرقشدگی جان باختند.
بر اساس گزارشهای اولیه، این دو جوان در محل ذخیره آب واقع در نزدیکی قشلاق حاجآقا قلی عبدل دچار حادثه شده و جان خود را از دست دادند.
پس از اعلام حادثه، نیروهای امدادی و عملیاتی در محل حاضر شدند و با هماهنگی بخشدار اسلامآباد مغان، پیکر هر دو جوان از آب خارج و برای انجام مراحل قانونی به بیمارستان پارسآباد منتقل شد.
علت دقیق وقوع این حادثه و جزئیات بیشتر آن از سوی مراجع ذیربط در دست بررسی است.
نظر شما