مرگ دختر ۱۲ ساله در پارک آبی
دختر نوجوانی که همراه خانوادهاش از استان گلستان به مشهد رفته بود، در پارک آبی این شهر جان باخت.
حسن حسینی، فرماندار مشهد در اینباره گفت: متوفی دختری ۱۲ ساله از استان گلستان بوده که به همراه مادر و خواهرش به مشهد آمده بودند.
این نوجوان حوالی ساعت ۱۷ بعدازظهر روز جمعه چند دقیقه پس از استفاده از سرسره آبی، در محوطه داخلی سرزمین موجهای آبی دچار مشکل شده و اقدامات امدادی و عملیات احیا برای ایشان مؤثر واقع نشده است.
وی افزود: خانواده متوفی شکایتی از این مجموعه آبی نکردهاند و علت دقیق فوت و جزئیات حادثه توسط پزشکی قانونی در دست بررسی است.
سخنگوی پلیس فراجای مشهد نیز با تأیید این حادثه گفت: مأموران انتظامی پس از دریافت گزارش در محل حاضر شدند و پرونده برای بررسیهای بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.
نظر شما