چاقوکشی محکوم به مرگ برای فرار از چنگ پلیس!

مرد محکوم به قصاص نفس که از سوی دستگاه قضایی تحت تعقیب قرارداشت، روز گذشته هنگامی در عملیات تعقیب و گریز به دام افتاد که برای فرار از چنگ پلیس با چاقو به سوی ماموران انتظامی حمله کرد.

در پی نزاع مرگباری که پانزدهم آذرماه سال99 در بولوار امیریه مشهد رخ داد، جوان 21 ساله ای هدف ضربات جسم سخت قرارگرفت و به قتل رسید.

در همین حال عاملان این نزاع وحشتناک با تلاش نیروهای انتظامی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

پس از تشکیل جلسات محاکمه در شعبه دوم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی ، یکی از متهمان این پرونده در حالی به قصاص نفس محکوم شد که با سپردن وثیقه به دستگاه قضایی، فرار از چنگ قانون را درپیش گرفت و متواری شد.

بدین ترتیب حکم جلب وی از سوی قاضی شعبه اول اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب صادر شد و محکوم به مرگ تحت تعقیب قرارگرفت تا این که روز گذشته نیروهای گشت کلانتری قاسم آباد، سرنخ هایی از حضور محکوم فراری در خیابان شهید بیات را به دست آوردند و عملیات ضربتی را با دستور ویژه سرهنگ محمدبزی(رئیس کلانتری قاسم آباد)آغاز کردند اما متهم که متوجه حضور پلیس شده بود ناگهان با یک قبضه کارد به سوی ماموران حمله ور شد تا راه گریزی بیابد اما وی با ازخودگذشتگی نیروهای انتظامی در حالی با شلیک چند تیر هوایی دستگیر شد که داخل ساختمان در حال احداث گریخته بود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

نظر شما