حمله با چاقو برای سرقت از زن تنها / باند خانوادگی در دام پلیس افتاد/ ویدئو
فرماندهی انتظامی گلپایگان از دستگیری اعضای یک باند سرقت به عنف خبر داد که با استفاده از اطلاعات یک مستخدم، وارد خانه زنی تنها شده و پس از حمله با سلاح سرد، اقدام به سرقت اموال وی کرده بودند.
با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان گلپایگان، اعضای یک باند سرقت به عنف که با طراحی قبلی و استفاده از اطلاعات داخلی یک منزل مسکونی اقدام به سرقتی خشن کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
بررسیهای پلیس نشان میدهد متهمان با اطلاع از شرایط منزل و اموال موجود در آن، نقشه سرقت را طراحی کرده و پس از ورود به خانه، با تهدید و وارد کردن ضربات چاقو به صاحبخانه، اموال باارزش وی را به سرقت برده بودند.
یکی از متهمان اعتراف کرد که همسرش به عنوان مستخدم در خانه مالباخته مشغول به کار بوده و از همین طریق اطلاعات لازم درباره وضعیت منزل، محل نگهداری اموال و شرایط رفتوآمد ساکنان در اختیار سارقان قرار گرفته است.
این متهم همچنین در اظهارات خود عنوان کرد : برادرش طراح اصلی این سرقت بوده و نقشه اجرای آن را از مدتها قبل برنامهریزی کرده بود.
کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی موفق شدند اعضای این باند را در عملیاتهای جداگانه شناسایی و بازداشت کنند. متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی، در بازجوییها به ارتکاب جرم اعتراف کردند.
در فیلم مواجهه حضوری متهمان با مالباخته نیز، صاحبخانه با هشدار به شهروندان تأکید کرده است: «مردم باید در انتخاب افرادی که به خانهشان رفتوآمد دارند دقت بیشتری داشته باشند و از اعتماد بیمورد به افراد ناشناس خودداری کنند.»
پرونده متهمان پس از تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شده و رسیدگی به ابعاد دیگر این پرونده همچنان ادامه دارد.
نظر شما