سارق خودرو ۱۳/۵ میلیاردی در اهواز دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان حمیدیه از کشف یک دستگاه خودروی سرقتی به ارزش ۱۳۵ میلیارد ریال در کمتر از ۲۴ ساعت و دستگیری سارق آن در یکی از محلات شهرستان اهواز خبر داد.

سرهنگ رئیس علی عبدولی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودروی اروندی به ارزش ۱۳۵ میلیارد ریال در یکی از مناطق شهرستان حمیدیه، رسیدگی به پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات تخصصی، بررسی صحنه جرم، جمع‌آوری ادله خودروی سرقتی، موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت خودرو را در یکی از محلات شهرستان اهواز شناسایی و کشف کنند.

فرمانده انتظامی حمیدیه با اشاره به اینکه در این عملیات، سارق خودرو نیز دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ عبدولی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان حرفه‌ای، از شهروندان خواست با تجهیز خودروهای خود به سامانه‌های هشداردهنده و پارک در مکان‌های امن، از سرقت پیشگیری کنند و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

نظر شما