تعطیلاتو با تخفیف بیشتر، خوش بگذرون

عید نوروز یکی از قدیمی‌ترین رسم‌های ایرانیان است. ایرانیان هر ساله آغاز سال جدید و شروع فصل بهار را جشن می‌گیرند و به همین مناسبت هر سال نیمه اول فروردین ماه تعطیل اعلام می‌شود.

این تعطیلات که با سال تحویل آغاز و با سیزده بدر به اتمام می‌رسد بهترین زمان برای استراحت و تجدید قوا برای آغاز سالی جدید و پرتلاش است. خانواده‌ها و افراد مختلف پیش از شروع سال جدید، برای گذراندن تعطیلات خود برنامه‌ریزی‌های متنوعی می‌کنند. در ادامه دو مورد از جذاب‌ترین برنامه‌های عید نوروز را به شما معرفی خواهیم کرد.

عید نوروز را متفاوت سپری کنید!

برنامه اکثر افراد و خانواده‌ها، سفر و شرکت در میهمانی و دورهمی‌ها است. البته واضح است این تعطیلات زمان بسیار مناسبی برای یادگیری مهارت‌های جدید است و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تعطیلات خود را با یادگیری فنون و علوم جدید سپری کنند.

دورهمی و میهمانی در عید

دیدوبازدید اقوام، میهمانی گرفتن و رفتن به میهمانی یکی از کارهای جذاب است و می‌توانید تعطیلات خود را به این سبک بگذرانید. دورهمی‌های عید، در کنار دوستان و خویشاوندان بسیار لذت‌بخش است و باعث می‌شود ساعت‌های زیبایی را کنار یکدیگر سپری کنید.

اگر دوست دارید در این میهمانی‌ها بیشتر به شما خوش بگذرد پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های گروهی را به دورهمی‌های خود اضافه کنید. بازی‌هایی مثل پانتومیم، مافیا و... باعث سرگرم شدن تمامی افراد می‌شود و در نتیجه این افراد بهترین لحظات را کنار دوستان و خانواده خود سپری خواهند کرد.

سفر در عید نوروز

برخی دیگر از افراد ترجیح می‌دهند این تعطیلات را با سفر کردن سپری کنند. این سفرها می‌تواند گروهی و دسته‌جمعی و یا تکی و با تعداد کمتر برگزار شود. اکثر افراد معمولا از روزهای آغازین اسفند ماه، برنامه‌ریزی درمورد سفر خود را آغاز می‌کنند.

مقصدی که قصد دارید تعطیلات خود را در آن بگذرانید، تعداد روزهای سفر، اقامتگاهی که قرار است در آن اتراق کنید و... موضوعاتی است که باید پیش از سفر درباره آن تصمیم بگیرید. در این زمان برخی از افراد سفرهای داخلی و برخی دیگر سفرهای خارج از کشور را انتخاب می‌کنند.

با اسنپ تریپ راحت سفر کن!

شاید در سال‌های بسیار دور، سفر رفتن کمی سخت‌تر بود اما امروزه با توجه به راه‌اندازی پلتفرم‌های آنلاین این موضوع بسیار راحت شده است. اسنپ تریپ پلتفرمی است که از طریق آن می‌توانید پیش از سفر به‌صورت آنلاین اقامتگاه مورد نظر خودتان را رزرو کنید.

تهیه بلیط قطار، هواپیما، اتوبوس و... نیز با اسنپ تریپ بسیار راحت‌تر است. برای دریافت تمامی این خدمات کافی است وارد اپلیکیشن اسنپ تریپ شوید و از منوی آن، کاری که قصد دارید انجام دهید را انتخاب کنید.

اسنپ تریپ - تصویر 2

این مجموعه برای کاهش هزینه کاربرانش و همچنین برای جذب مشتری بیشتر، کدهای تخفیف متعددی را در اختیار آن‌ها قرار داده است. با استفاده از کد تخفیف اسنپ تریپ شما می‌توانید سفری اقتصادی را تجربه کنید.

تهیه اقلام پذیرایی از مهمان‌ها در دورهمی‌های جذاب تنها با چند کلیک

اگر دوست دارید میهمانی‌ها و دورهمی‌های خود را به‌راحتی و بدون خستگی برگزار کنید، پیشنهاد می‌کنیم مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین را به هیچ عنوان فراموش نکنید. خرید کردن به‌صورت حضوری همواره یکی از خسته‌کننده‌ترین کارهاست و انرژی زیادی را از شما خواهد گرفت. این در حالی است که شما می‌توانید به‌راحتی و تنها با چند کلیک تمام محصولات مورد نیازتان را سفارش دهید و در آدرس مشخص شده تحویل بگیرید.

خرید از سوپرمارکت‌های آنلاین در عید

برخی از افراد ترجیح می‌دهند تمامی غذاها و خوراکی‌های موجود در میهمانی را خودشان درست کنند. این افراد نیاز دارند محصولات اولیه را از سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌های اطراف خود سفارش دهند. برای این کار اسنپ اکسپرس همراه شماست. شما می‌توانید تمام محصولات مورد نیازتان را از این مجموعه سفارش دهید و این اطمینان را داشته باشید که تازه‌ترین و باکیفیت‌ترین کالاها به دستتان می‌رسد. علاوه‌بر این با استفاده از کد تخفیف اکسپرس می‌توانید در خریدهای خود صرفه‌جویی و در نهایت با کمترین هزینه، بهترین میهمانی را برگزار کنید.

خرید از رستوران‌ها در عید

عده‌ای دیگر از افراد دوست دارند میهمانی‌های خود را راحت‌تر برگزار کنند و زمان بیشتری را در کنار میهمانان خود بگذرانند. این دسته از افراد ترجیح می‌دهند از رستوران‌ها و فست‌فودی‌ها غذای آماده سفارش دهند. این کار باعث می‌شود میزبان کمتر خسته شود و زمان بیشتری را بتواند استراحت کنند.

برای سفارش غذا، اسنپ فود در کنار شماست. از طریق این پلتفرم شما می‌توانید از رستوران‌های محدوده خودتان، غذاهای متنوع و باکیفیتی را سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن هم به‌صورت گرم و تازه به دستتان برسد. اسنپ فود علاوه‌بر غذا، بخش‌های دیگری مثل خرید میوه و سبزیجات، شیرینی، بستنی و... نیز دارد. به کمک این بخش‌ها می‌توانید میهمانی باشکوه و در عین حال راحتی را برگزار کنید. جهت دریافت جدیدترین کدهای تخفیف این سامانه روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.mopon.ir/کد-تخفیف-اسنپ-فود/سفارش-غذا/کوپن

اسنپ فود - تصویر 3

موپُن؛ سریع‌ترین راه برای دریافت کد تخفیف

امروزه با توجه به تعدد فروشگاه‌های آنلاین، این مجموعه‌ها برای افزایش فروش خود و جذب مشتری بیشتر، خدمات متنوعی را در اختیار کاربرانشان قرار داده‌اند. یکی از خدمات ارائه تخفیف‌های جذاب و هیجان‌انگیز است. پیش‌تر نیز اشاره کردیم که پلتفرم محبوبی مثل اسنپ تریپ، تخفیف‌های خلاقانه‌ای را در اختیار مشتریانش قرار داده است.

سوالی که شاید ذهن شما را نیز به خود درگیر کرده باشد، نحوه دسترسی به این کدهای تخفیف‌ است. موپُن بهترین راه برای پیدا کردن جدیدترین کدهای تخفیف فروشگاه‌های آنلاین ایرانی است. کارشناسان این مجموعه به‌صورت روزانه تمام کدهای تخفیف را بررسی می‌کنند. در این بررسی‌ها، کدهای جدید به لیست اضافه و کدهای قدیمی که دیگر نمی‌شود از آن استفاده کرد به لیست منقضی شده‌ها منتقل می‌شود. اگر قصد خرید آنلاین دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به وب‌سایت یا اپلیکیشن موپُن سر بزنید.

جمع‌بندی

با توجه به رشد اینترنت و ایجاد بستری مناسب برای فعالیت کسب‌وکارها به‌صورت آنلاین، امروزه شاهد فعالیت فروشگاه‌ها و مجموعه‌های زیادی هستیم. از طریق این مجموعه‌ها می‌توانید در کسری از ثانیه، سفارشات خود را از میان محصولات متنوع، انتخاب و به لیست خریدتان اضافه کنید. صرفه‌جویی در زمان و هزینه، دو عامل مهم و اساسی برای افزایش محبوبیت خرید اینترنتی است. با خرید به‌صورت آنلاین در نهایت شما می‌توانید خریدی لذت‌بخش همراه با تخفیف‌های هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

 

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

نظر شما