شیوه ی سفارشی سازی رنگ نام شما در تلگرام

یک لایه دیگر از سفارشی سازی برای حساب کاربری تلگرام شما! از ارائه ی پاسخ‌ با آیکون‌ها و ایموجی های منحصر به فرد تا تم‌های سفارشی.

سلام به دوست‌داران تلگرام! اگه مشتاقید تا تجربه چت های خود را با رنگ‌های مختلف زنده‌تر کنید، تلگرام پریمیوم اینجاست تا حساب کاربری شما را با طیف گسترده‌ای از رنگ‌های قابل سفارشی سازی دگرگون کند. بیایید در مسیری قدم بگذاریم تا گفتگوهای تلگرامی شما را با پالت رنگی شخصی‌تان روشن کنیم!

هم اکنون میخواهیم با هم به آموزش تغییر رنگ نام شما در تلگرام بپردازیم! این ویژگی، که اختصاصی کاربران تلگرام پریمیوم است، رنگ نام شما را در چت‌های گروهی تغییر می‌دهد، ظاهر لینک‌هایی که به اشتراک می‌گذارید را شخصی‌سازی می‌کند و پاسخ‌ها به پیام‌های شما را رنگی می‌کند. اگر هنوز تلگرام پرمیوم ندارید، می توانید برای خرید اکانت پرمیوم تلگرام (https://mymember.shop/پرمیوم-تلگرام) اینجا کلیک کنید.

مراحل ساده برای دستیابی به یک هویت رنگی

تنظیم تم رنگی مورد نظر شما برای کاربران اندروید و iOS بسیار آسان است.

·برای کاربران اندروید

  • باز کردن تنظیمات: ابتدا با باز کردن برنامه تلگرام خود شروع کنید و به منوی تنظیمات بروید.
  • دسترسی به تنظیمات چت: در منوی تنظیمات، گزینه 'تنظیمات چت' را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.
  • تغییر رنگ نام: به دنبال گزینه‌ای با عنوان 'تغییر رنگ نام' (Browse Themes) بگردید و روی آن ضربه بزنید.
  • انتخاب رنگ خود: از میان طیف متنوعی از رنگ‌ها برای شخصی‌سازی نام خود انتخاب کنید. پس از تصمیم‌گیری، رنگ جدید شما بلافاصله اعمال خواهد شد.

·برای کاربران iOS:

  • رفتن به تنظیمات: برنامه تلگرام خود را باز کنید و به قسمت تنظیمات بروید.
  • انتخاب ظاهر: درون تنظیمات، گزینه 'ظاهر' را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.
  • انتخاب 'رنگ نام شما': به دنبال گزینه 'رنگ نام شما' بگردید و آن را انتخاب کنید.
  • سفارشی سازی رنگ خود: رنگی را که به سبک شما می‌آید انتخاب کنید. انتخاب شما بلافاصله به نام شما در سراسر تلگرام اعمال خواهد شد.

 

سفارشی سازی پاسخ‌های شما با آیکون‌های منحصر به فرد

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب برای کاربران تلگرام پریمیوم، توانایی انتخاب یک آیکون است که به عنوان الگو استفاده می‌شود، ایجاد پس‌زمینه‌ای منحصر به فرد برای پیام‌های شما هنگامی که دیگران به شما پاسخ یا نقل قول می‌کنند. این آپشن پاسخ‌های شما را برجسته می‌کند و لایه‌ای اضافی از سفارشی سازی را به تعاملات شما در گروه‌ها و کانال‌ها اضافه می‌کند.

 

ویژگی‌های پیشرفته برای مدیران کانال

اگر شما یک کانال تلگرام را مدیریت می‌کنید که به سطح 5 یا بالاتر ارتقا یافته است، خوش شانسید! شما نیز می‌توانید به این گزینه‌های جذاب سفارشی سازی رنگ دسترسی داشته باشید. این قابلیت فرصتی است که به کانال یا چت گروهی شما که با سبک شما همخوانی دارد، افزودن حس خاص بودن و زند‌گی ببخشد و باعث جذب ممبرهای بیشتر به کانال یا گروه شما می شود. البته می توانید برای افزایش ممبر، اقدام به خرید ممبر گروه تلگرام (https://mymember.shop/خرید-ممبر-گروه) نمایید.

شیوه ی سفارشی سازی رنگ نام شما در تلگرام - تصویر 2

روش جایگزین: تغییر رنگ‌های نام بدون اشتراک پریمیوم

برای کسانی که اشتراک پریمیوم ندارند، همچنان می‌توانید رنگ نام‌ها را با ایجاد یک تم سفارشی در تلگرام تغییر دهید. این روش شامل تنظیم مقادیر 'avatar_nameInMessage' در ویرایشگر تم است که به شما امکان می‌دهد یک رنگ جهانی برای تمام نام‌ها در برنامه تنظیم کنید.

1. ایجاد یک تم سفارشی

  • منو را باز کنید: با کلیک کردن بر روی آیکون ≡ در برنامه تلگرام خود شروع کنید.
  • دسترسی به تنظیمات: بعد، روی 'تنظیمات' کلیک کنید.
  • به تنظیمات چت بروید: سپس، 'تنظیمات چت' را انتخاب کنید.
  • مرور تم‌ها: روی 'مرور تم‌ها' کلیک کنید.
  • ایجاد یک تم جدید: 'ایجاد یک تم جدید' را انتخاب کرده و به آن نام دهید.
  • ویرایش تم: پس از نامگذاری تم خود، به صفحه اصلی برگردید، هر گفتگویی را انتخاب کنید و سپس برای باز کردن ویرایشگر تم بر روی آیکون تم کلیک کنید.

2. سفارشی سازی رنگ نام‌ها

  • تنظیم مقادیر 'avatar_nameInMessage': در ویرایشگر تم، مقادیری که با “avatar_nameInMessage” شروع می‌شوند را پیدا کرده و رنگ‌ها را به دلخواه تغییر دهید. این تنظیم فقط زمانی قابل مشاهده است که شما در صفحه گفتگو یا صفحه‌ای که این تنظیم رنگ در آن مرتبط است، قرار دارید.
  • تم خود را ذخیره کنید: پس از تنظیم رنگ‌ها، فراموش نکنید تم خود را ذخیره کنید.

پس از ذخیره، رنگ نام‌ها در برنامه تلگرام شما به طور جهانی به رنگی که تنظیم کرده‌اید، تغییر می‌کند. این تنظیم برای کاربر خود شما و همچنین برای تمام سایر کاربران، ربات‌ها و کانال‌ها اعمال می‌شود.

شیوه ی سفارشی سازی رنگ نام شما در تلگرام - تصویر 3

نتیجه‌گیری سفارشی سازی رنگ‌های حساب کاربری تلگرام

سفارشی سازی رنگ‌های حساب کاربری تلگرام شما فقط یک فعالیت سرگرم‌کننده نیست، بلکه یک شکل از بیان خود شماست. چه شما یک علاقه‌مند به چت گروهی باشید یا یک مدیر کانال، این تنظیمات رنگی راهی منحصر به فرد برای متمایز کردن حضور شما در خواهد بود.این طیف گسترده از امکانات را در آغوش بگیرید و حسی رنگارنگ و شخصی به تجربه تلگرام خود بیفزایید!

منبع:

https://mymember.shop

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

نظر شما