ادعای تازه پدر در قتل پسر: برای دفاع از خودم او را کشتم
پدری که در اقدامی هولناک پسر پرخاشگرش را به قتل رسانده بود در شعبه دو دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.
|
پدری که در اقدامی هولناک پسر پرخاشگرش را به قتل رسانده بود در شعبه دو دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.
مرد جوان درجریان مشکلات خانوادگی و جدایی از همسرش در اقدامی هولناک پس از کشتن دو فرزندش دست به خودکشی زد.
زن جوان پس از قتل فرزندانش، اجساد آنها را در خانه نگهداری میکرد تا از دولت کمک هزینه نگهداری از آنها را بگیرد.