مردان آزارگر بابلی در انتظار مجازات سنگین/ تجاوز به ۸ دختر و پسر

5 مرددر بابل که 8 دختر و پسر را ربوده و به آنها تعرض کرده بودند در آستانه مجازات سنگین قرار گرفتند. پرونده در دادگاه کیفری یک استان مازندران توسط قضات عالی رتبه رسیدگی خواهد شد.

به گزارش خطر فوری، در پی گزارش تعدادی از شهروندان و وصول شکایت‌هایی از سوی ۸ دختر و پسر، مبنی بر آدم‌ربایی با تهدید چاقو و قمه در پارک‌های سطح شهر، موضوع با دستور فوری دادستانی شهرستان بابل، مورد پیگیری قرار گرفت.​

 متهمین، قربانیان خود را در پارک‌های شهر شناسایی و با ربایش آنها به  زور  و تهدید، ضمن خوراندن انواع قرص‌های بیهوشی و موادمخدر، اقدام به  تجاوز  به آنان و تصویربرداری از اعمال شنیع خود می‌کردند.

ضمن تشکیل پرونده و صدور دستور قضایی به مامورین، متهمین ردیف اول تا پنجم در مخفیگاه‌هایشان شناسایی و در بازجویی‌های اولیه به انجام رفتارهای یاد شده، خصوصاً  تجاوز  به ۲ نفر از خانم‌ها به صورت باندی و گروهی اقرار کردند.

متهمین همچنین در مخفیگاه خود با هدف ضربه به مکان‌های حساس نظامی و انتظامی و در راستای همسویی با جریان ضد انقلاب، در حال ساخت کوکتل مولوتوف و بمب دست‌ساز بودند که با صدور دستور فوری قضایی و هوشیاری مامورین دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت، جهت روشن شدن زوایا و ابعاد دیگر بزه‌های ارتکابی تحویل ضابطین شدند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

نظر شما